comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Apr 8, 2013

Shooting Star

assalamualaikum .

ya ALLAH ya rabbi , 
permudahkanlah segalanya untukku ya ALLAH .
amin .


its like a shooting star just pass by me this few days . 
ya ALLAH , you had showed me the way .
please let this be the right path for me .
i beg you ya ALLAH , please make it easier for me . 

entah kenapa . rasa semuanya macam mimpi . 
aku taw aku kena usaha , usaha lbih sikit untuk capai apa yang aku inginkan . 
everything seems so clear right now tp entah kenapa jauh di sudut hati aku takut . 
takut dengan penolakan . 
mungkin aku dah terlalu fobia dengan proses ni . 
tapi aku yakin dan pasti jika ALLAH ada selagi tu aku takkan dibiarkan . TAKKAN .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~