comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Apr 4, 2013

awesome April .

assalamualaikum .

start of april this year dengan bercuti bersama keluarga . 
akibat semuanya sakit mata maka berkurunglah kamidi teratak nan indah di tingkat 2 . 

2nd april was mama birthday , 
tahun ni mama 63 years old . Happy Birthday Mama .
semoga mama ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman 
Allah tolong jaga mama . :)


entah kenapa .
apa yang aku rasa jiwa aku dah lepaskan . sakit yang hati pendam aku rasa calarnya dah terubat
rupanya masih berdarah . perit .


Alhamdulillah . rezeki bulan ni , ada sedikit untuk dikongsi . 
niat hati aku nak beli sesuatu untuk diingat . macam mama selalu pesan beli biar jadi tanda .
apa yang tercapai cuma untuk si buah hati . 
tempang menumpang kasih . si budak kecil camelia . 
moksu love u so much sayang . sorry beli yang adik x boleh main lagi . :D

setibanya aku dkat hospital serdang , mata aku yang dah memang merah ni 
berjurai pulak air matanya , 
kesat jurai lagi . kesat jurai lagi . tak henti henti .
tiap kali announcement yang dbuat , aku harap aje ada nama mama
agar bila aku lari masok ke wad kecemasan nanti dapat aku dakap mama , cium mama semahunya . 
sungguh nak je aku cari mama dalam situ .

hari aku ke tesco , 
aku rasa kosong . rasa macam perlu ada dalam tangan aku untuk pimpin mama .
terngiang mama sebut segalanya .
apa yang mama suka , yang mama selalu beli aku terasa sayu menyentuhnya . 

"sedap ni pa",  'mama beli nanti pa masak k'.
selalunya roti perancis + mushroom soup idaman mama :) 
aku pun tumpang sekaki la dengan ayamn sushi yang memang selalu mama bangkang . 

mama : ill try to change in every way that i could .
to be a better me for regret who i am used to be . n yet i am still trying . 

sayang mama . jangan nangis ye mama . kami di sini akan cuba yang terbaik untuk bersama mama di jannah . 
kami akan cuba buang segalanya hanya kerana mama . 
demi ALLAH . tolong jaga mama kami ya ALLAH . 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~