comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Mar 25, 2013

haters are PERFECT .

assalamualaikum.

haters are perfect arent they ?
they just adore us too much until there is HATE feeling in their heart .
i just adore all of u haters so much !


sometimes , i just feel like i wanna cry so hard until there are no more tear that i can shed .
but ALLAH love me . 
tiap kali aku cuba untuk menangis sepuas ati ALLAH titipkan kasihnya hingga aku rasa tenang sujud kepadanya . 
pada aku tidak ada salahnya kita jika ramai yang membenci diri kita ini kerana hidup bukanlah untuk memuaskan hati semua pihak . tapi untuk meraih keredhaanNYA . 

tapi mama selalu pesan hidup dalam dunia ni bukan kita sorang je . 
so pandai2 lah hidup .
hidup ni untuk hidup dan terus hidup . 
tak kiralah dengan siapa masalahnya walau bagaimana cara selesaikannya :
hidup perlu ke depan . 

hanya yang aku harapkan ALLAH akan permudahkan segalanya bagi aku agar
akutak tersungkur rebah hingga berpaling darinya . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~