comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Mar 5, 2013

sweet like CHOCOLATE .

assalamualaikum .

a short appreciation note for those who always will be in my heart . 

dari segala nikmat ALLAH sejak 23 tahun lepas .
pagi yang indah sejak beg plastik naraya tersangkut di tombol pintu hingga ke kejutan pabila pintu tadika dibuka .
segalanya yang indah . TERIMA KASIH SEMUA . :)

Allah , 
sungguh kau cinta pertama dan terakhir dalam hidupku . 
tetapkanlah hatiku begitu adanya hingga akhir nafas nanti ya ALLAH . 
semoga setiap apa yang aku lakukan diredhaiMU .
semoga setiap apa yang aku kerjakan niatku hanya untukmu ya ALLAH .
ampunilah aku dan kasihanilah aku . 

mama + abah ,
semoga segala apa yang diajar takkan pernah aku lupa .
semoga selama hayatmu aku diampuni 
semoga aku takkan lupa 
setiap apa yang telah mama abah lakukan untukku . 
dari setiap tumpahan darah ke setiap titisan susu . 
mama : ampuni daku . 
dari setiap titisan peluh ke setiap hembus smangatmu .
abah : ampuni daku .

setiap seorang dari kita yang mengalir darah yang sama ,
semoga aku takkan lupa segala jasa.
semoga aku mampu balas selagi daya .
semoga aku akan tetap jadi aku agar tak tercela hubungan kita . 
terima kasih apa adanya . 

buat kasih yang dipinjam sementara ,
semoga aku takkan pernah lupa . 
ALLAH akan jaga kau di sana .
semoga apa yang pernah kita lalui diampuni dan diredhai ALLAH hendaknya .
semoga aku tak lupa , segala pesan . 

teman + sahabat + kawan ,
moga kita akan tetap begini.
moga kita takkan tersakit lagi .
moga aku dapat bahagiakan kau sebagaimana aku bahagia .
terima kasih tak terhingga .

every each one of u had been so sweet since forever . 
thanks , apa adanya . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~