comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Feb 18, 2013

to that SPECIAL someone .

assalamualaikum .

entah kenapa tercuit hati aku dekat seseorang yang pernah aku kenal dulu .
23 tahun dulu . 
entah macam mana air yang disangka xkan pincang ,
darah yang disangka sama mengalir
berubah arus dek sesuatu yang tak pernah kita jangka . 

Sesungguhnya benar ALLAH maha mengetahui segala apa yang ada di langit dan di bumi . 
segala apa yang ghaib . 

untuk dia : sungguh aku rindu . 
satu perasaan yang sentiasa ada dalam diri aku . 
aku nak dia sebab sikit sebanyak aku rasa mama dalam diri dia . 
untuk dia : aku malu . 

ya ALLAH bukakanlah pintu hati kami untuk saling memaafi .
jika benar punca salahnya aku bukakanlah pintu hatinya untuk memaafkan aku .
jagakan dia ya ALLAH . 
kerna dalam aku ada dia . ada ibu bapa kita . 
ALLAH . aku pohon padaMU .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~