comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Feb 18, 2013

happy birthday MIMAH .

assalamualaikum .


Happy Birthday to my dearest friend : MIMAH @ halimah binti bukri .
syukur Alhamdulillah seusia 23 kau dah timah cahaya mata yang comel n sorg suami yang menyayangi kau .
takde apa lagi yang dapat aku doakan selain bertemu kau di Jannah nanti Leem .
aku sayang kau . 

terima kasih sebab jadi kawan yang slalu :

:) wat aku senyum
:) teman aku buat keja gila2
:) slalu teman aku tengok crita hantu
:) slalu lepak makan abc kat bustand (hahahhahah)
:) slalu wat aku marah :)

series aku rindu nak buat semua benda ni dengan kau ! 
moh ler balik JB !!!!!!

pape pon . 

SELAMAT HARI JADI HALIMAH !


jangan lupa : janji jadi mimah aku sorg je . hehehhe :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~