comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Feb 14, 2013

pak shen tao PART 2 .

assalamualaikum .

haaaaaa , 
good job ! dengar kata ponnnn . camni bole dapat hadiah ni . hehhehe :D

ok2 back to entry .

day three : haaaaaaaaaa . bangon pagi2 pekena prata n teh tarik dalam bilik yang suam2 kuku bersama keluarga adalah heaven ye kawan2 . 
dengan tak mandi n pampers busuk budak lia beserta perasaan takot nak masok haunted house . HEAVEN 

hehhehh . lepas breakfast semua turun ke swimming pool melayan kerenak budak kenit mandi swimming pool . dua2 comel ya RABBI . hihiiii . sorang dengan swimsuit bunga2 dia . sorang lagi dengan romper swimsuit lookalike froggy dia . SUPERCUTE !


comel bukan .... okey . 
sesi baby da habis kini tibalah masanya untuk CUPA nya pula . 
TIDAKKKKKKKKK > aku tak rela masok haunted haouse !!!!!!!!!!!!

hurmmm . 
tapi apakan daya . ticket da beli . membazir tak pegi .
heeeeeeeeee . alasan sgt kan sebenarnya teringin gak nak masok . :)

wahhhhhhhhhhhhhhh (perasaan langkah pertama)
this was like my first time in water theme park .terbaikkkk sebab pakai long pants yang ala2 towel gitu . 



ok kita mulakan dengan rides yang mudah2 dl . 
cehhhhh . mudah tapi pekik macam kena sebat . hakhak :)

after naik slide 2 kami ke world's first 5D ape ntah . hehehhe .
besttt gle tp basah lencun sbelom smpt masok ke artificial beach .
hehheheheh . after that ? ke scream park laaaaa. like yeahhhhh .


this is where it all begin . 
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !


tuhan je taw prasaan aku saat tu . huhu . 
maaf semua sebab over dalam pekikan . sungguh aku takut . 
dengan zombinya . pocongnya , pontianaknya . 
arghhhhhh ! experience it urself la ae ! 
p/s : ampun kepada cousin2 ku yang terpaksa dengar pekikan dan tarikan baju yang sangat kuat . 
luckily my lil cousin AIDE pakai jersey kalau dia pakai shirt mau terkoyak aku tarik aku rasa . AMPUN .

breath in breath out . Fuhhhhh . :D

ok . now , its the fun side . aku dpt nek viking ! like seriously viking yg pusing 360degree 2 aku naikkk 
hebattt siot aku . bangga skejap ! 


hahhahhah . best gle siotttt ! tonggang terbalik semuanya . HUH ! memang terbaikkk . 
bak lagiiiiii ~ :)

and that night , we finish up with late dinner wif abang ajib and family .
it feels nice to sit down all togehther eating dinner dengan anak2 sedra aku yang sememangnya aku rindu nak gile2 bersama . 
p/s : ALEEM , sorry kitorg orderkan awak roti telur je . have fun in BANGLADESH ! :) hikhikkk . 

sayangggg sangat dengan semua . 
sama ada secara langsung atau tidak . terima kasih untuk cuti yang best sangat2 ni .
thanx for making me feel like HOME . 
thanx for all . <3 .

thanx thanx thanxxxx sangat to this special lady AUNTY YATI .
for making this all happen . I LOVE U . SO MUCH .



and for u lil makcik . tahnx for not smiling everytime while taking picture together . U NOTY U ! 

while ur with me

while u with others.

notikannnnnnn . hehhehe . btw , hope kalian semua pun dapat rasa nikmat bahagia dengan keluarga sempena cuti yang trasa singkat ni . 

SUNWAY LAGOONA > TILL WE MEET AGAIN ! 
CHIioaooooooOOooooooo . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~