comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Mar 5, 2013

suoer sweet 23 !

assalamualaikum .

yeahhhhh baby yeahhhhh.
its my birthday todayyyyyyyyyyyy ~ 

heeeeeeee . last 23 years , ALLAH bri aku nikmat untuk merasa kehidupan , mama lahirkan aku , Abah jaga aku sehabis mahunya . 

sungguh hari ini aku berhutang pada semuanya , terima kasih cinta . :)

dek kerana terlelap awal smalam terkejut dengar orang nyanyi lagu bday dengan iringan gtar . APA ! he remember ~ heheheh , request satu dua lagu baca doa : tido !
masih berkecik hati sebab choc yang dijanji tak sampai lagi . miahhaha .
heeeee , bangon tdo buka2 pintu dah terlaung lagu bday . mata melilau cari si kecik 
otak berkhayal nampak mama . :D

masok toilet senyum . hahahhahah . 
habis semua rutin masok bilik . pit stop kejap depan pintu melayan cik intan yang senyum manjang .
dalam hati HEAVEN dunia . terima kasih sayang .
nak ttop pintu trasa ada menghalang . alamakkkkkk . dah lambat ni ! tengok2 ~ eheh wa wawaaaaaa !
NARAYA ???? mesti abg cix ni . 
buka platik ada hadiah lagiiiiiiiiiiiiiiiiiii . APA ??? 
nama dekat beras ??? i wanted this like since forever . 
beg mengikut citarasaku . terima kasih abang ipar !
untuk grain name + card + stamp : terima kasih kakak tercinta . 

senyum . 

sampai tadika pelik . kenapa kak siti diri kat situ . kenapa pintu tutup ?
sampai ati , pe salah aku ?
buka je pintu muka si makcik atirah depan pintu . terpacul dengan cheesecake atiq kat tangan . 
hahhahah ! terima kasih teman . 

ahhhhhhhhhh . rasa malu . 
sungguh aku terharu . terima kasih ae semua . atas segala doa dan hadiah ,
untuk korg ada sikit ucapan .
sudi2lah baca : i love u , thank you

hahahha, entah kenapa aku terharu dengan ucpan2 ni smua . terima kasih :D





aku dah 23 seyyy . :)
alhamdulillah .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~