comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Mar 11, 2013

not yet a woman .

assalamualaikum .


its only 11th march now and yet many things had happen already .
:) from the sweetest to the bittest (:

ALLAH maha adil kan ? Allah maha mengerti .
sungguh ALLAH maha mengasihani . 

ikatan yang terjalin sejak azali manakan terputus dengan cuma kata2 . 
ikatan ALLAH lebih kukuh daripada kata2 kau yang cuba nak menegakkan sesuatu . 

entah kenapa gigi kau lagi lembut dari lidah .
entah mana silapnya semua ni buat kita semua tercela .
entah kenapa : cuma ALLAH ada jawapannya . 

tapi aku , sungguh aku masih terganggu . 
tiap malam tdo dengan air mata .
sebab teringat dek kata2 kau yang jadikan aku lemah seketika .
kenapa ? 

aku adik dia . janganlah ditambah luka lama . dia baru nak capai cita .
dia kakak yang aku ada . jangan diluka hati kecil dia . x sampai aku melihatnya .
tolong aku minta pada kau .
tolong jangan tambah sedih kami yang kecik ni .
ambillah . ambil apa adanya sebab bg kami .
jaga mama . dapat cukupkan makan mama . dapat ringankan mama ke syurga .
sudah cukup untuk kami semua .

bukan nak ungkit segala , tp kau cukup dewasa untuk faham .
kami rasa cukup apa adanya .

ya ALLAH , ya RAHMAN , ya RAHIM .
bukakanlah pintu hati hati agar tidak diganggu rasa dihasut syaitan lagi .
amin . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~