comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Mar 13, 2013

Queen of my HEART .

assalamualaikum .

sungguh ALLAH lbh sayang mama  :)

hari ni genap setahun mama pergi , pergi bertemu Illahi .
sungguh jika ditanya luka dihati . SAKIT masih yang sama . 

entah kenapa aku masih terasa degupan jantung mama . saat2 terakhir mama bersama aku . 
pertama kali aku rasa degupan jantung selemah itu .
menggeletarnya tangan doktor yang memberitahu aku keadaan mama .
lagi bergetar jantung aku mendengarnya .

ya ALLAH , kuatnya mama .
Kanser tahap 4 yang dihidapi mama tak ada seorang pun tahu .
jantung mama yang ternyata lemah  dan ketumbuhan di perut mama .
segalanya mama hadapi sendirian . 
tanpa abah , atok n nenek mok di sisi .
mama sendiri . 

tak ada yang kurang pada aku selama hayat mama 
selama mama ada mama akan jaga pa . 

ma , tiap malam cerita yang sama kita kongsi .
tiap hari cerita yang sama kita gaduhkan . pa dengan cerita rapik2 pa , mama plak asik nak tgok 
iron chef + cerita lari2 cari clue + sinetron + saregamapa .
hhehehe , mama ttop mata tp telinga dengar . 

tiap pagi pa bedak mama mesti mama senyum ,
tiap kali pa masak ada aje yang mama nak puji walaupun tak sedap mana .
tiap hari dekat hospital kita kongsi makanan sama2 .
yang pa beli mama mkn , yang makanan hospital pa makan . :D

the last time we went to the hospital . u ask me to hug u . 
u were crying . u told me that u dreamt about a garden full of white flowers .
u told me that u were scared . scared of whose gonna take care of me after this . 
even mama tengah sakit but all that is in ur mind is me and my future . 
mama . for all the pain u went through . please do forgive me for not being there next to u . 
i love u mama 

mama . my hero . queen of my heart . ANIM .


AL-FATIHAH NOORAINI BINTE RASUL .
amin 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~