comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Apr 25, 2012

lil Pacifier ~

assalamualikum ,

heeeeeeeeeeeeee , rasa cam nak lompat tgg2 je skang ni tp akibat kekenyangan makan tako tak so aku batalkan dulu niat melompat k ?


haaaaaaaaaa , ni nak share ckit .
korg penah x experience g ultrasound scan baby sape2 la b4 this ?

heeeeee , td aku tman akak + BIL aku g scan baby dorg .
yang bestnya kali ni scan nak g tgok baby gul ke boy sbb da 3x try baby still shame nak tnjuk .

dia nak moksu dia ada dulu baru nak tnjukkk . alolooo , so swheettt .
heeeeee .

first 2 cam pecaya n x pecaya ar sbb akak aku bg ikot masok g tgokkk .
slalu kedek gak sis aku ni , ^_^

masok2 aku tros tgok screen yg doc tgok . yg peliknya aku ngan doc je pandang screen 2 .
plik gak sbb tepikir , akak aku n BIl aku ni xnak tgok ke anak dorg .
rupa2nya2 ada screen lg besa daaaa blakang aku .

hahahhah , lupakan 2 lupakan ! fokus pada gender baby ye !
kkkkk , pas da tgok gender , ulang blakang n smua2 x alih2 doc 2 pause kat muka baby n benda 1st yg aku terpandang ialah PIPI dia .

masyaALLAH ! gebu! 
rasa cam nak kluakan jap pastu masok blik dalam pewot akak aku , ley x ?
hahahah .

she's 25 (890gm) now .
grow fast k baby . moksu tgg kat lua . 

i love u lil ELMO! 

k la till then , TOLONGLAH jangan buang bayi merata2 k sebab mereka makhluk yang comel dan x berdosa
ChiiiiaoooOOOOo .

ayat penegas : i love u C ! <3 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~