comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Dec 19, 2011

bola bertemu pin

assalamualaikum ,

di hari isnin yang sejukkk cam kat england ni aku pon panas bontot xle dok diam kat umah .
so , dengan perasaan bosan jemur baju x kering2 aku n shaff g daiman tok main boling kat cna .
dengan perasaan bangganya , aku ikot idea shaff sbb pk arini isnin so x ramai org xdala aku malu sgt kan .
masok2 entrance : HAAAAA hamik kau . smua yg pro2 main game kat c2 , siap pakai boria smua .
hahhahahah . dengan lafaz Bismillah , aku pon soh pot warm up dl 2 game .

x smpi 30 min pot dah abis 2 game ! stress la aku nak main sbb tgok org sbelah2 point dorg 150 above .
de mamat man sbelah aku dah tgok2 sinis screen kat tmpt aku .
haaa , xpe2 . aku main gak ! mane x nya tgpk org cam pro je . HUH !
dengan sokongan dr diri sendri aku pon ngan bergayanya buang bola 2 dengan doa dpt strike .
x alih2 bola bkn ke depan tp ke belakang . 
tekena kaki mamat 2 lak ! hahahhaha . padan la muka aku ngan muka dia .

hadoiiiiii , 2 la semangat sgt pakai bola 11 ingat ley strike .
last2 , point aku 109 dia 110 , sama x sedap je dua2 . hahhah , BUIH !

k la till then , keep on practicing bowling kat rumah masing2 ae ~ 
chiiiiiaooooooOOOoooo . 

ayat penegas : bola kena kaki dapat main free 1 game , kalo kn muka dapat pe ek ? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~