comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 17, 2011

RESULT DAH KLUA ~~~~~~

assalamualaikum ,

result UPSR dah klua ~~~
heeeeeee , congrates kepada smua calon UPSR yang dapat result cemerlang .
n especially tok miss nor naqiyatul najihah .


congrates baby 4 ur result , we r proud of u !

heeeeeee , teingat dulu masa aku g amik result upsr .
oleh kerana ujian percubaan aku 2A2B1C so aku tidaklah beharap nama aku yang akan dipanggil .
heeeee , namun berkat doa mama serta yang lain , nama aku dipanggil terakhir sekali bagi calon cemerlang .
4A1B babe ~ hahahha , sape pecaya . n banyak komen yang masih segar dalam kepala otak aku ni 
: laaaaa , sayangnya math b . 
: math kan senang . 
: susah sangat ke soalan upsr math masa 2 ?

 masa kecik2 dulu x pandai menjawab ni dah pandai sikit nak jawab :
kepada yang bertanya ni jawapannya :
sesungguhnya saya memang x SUKA MATH ! sekiannn . 

heeeeeeee , alhamdulillah . tapi pada yang x capai target 2 xpe ae . cuba lbh baik lg tok PMR nanti .
hurmmm , skang bedebar tok mr shaffgalang plak . JAWAB soalan 2 leklok k .

ayat penegas : nape krajaan br nak bg 200 kat dak IPT taon ni ? nape x taon lepas ~ sengaja taw ! HUH .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~