comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 17, 2011

echa OR aisha ?

assalamualaikum ,

helllo2 mellow , 
memandangkan keja rumah semua dah siap , cerita kat tv semua amat membosankan ,
so aku meneruskan hidup aku hari ni dengan menggeledah laptop aku . besihkan apa2 yang patot n aku terjumpa la beberapa pic di dalam ini lappy .




aisha ni br 2 taon n favourite dia BISKOT . 
nangisla cemana pon , merajokla cemana pon tp dpt upah biskot mst diam pye ini budak ... 
hehhe , rindu la kat cha ~ :'(

becerita plak pasal aisha , teingat plak kat aisha membe masa kat klas dulu .
kitorg ni lain2 geng tp entahlah , banyak gak aku tanya ngan aisha ni .
yang aku taw dr kawan2 rapat dia ~ AISHA NI BAIK BUDAKNYA > :D and aku pecaya pada bnd 2 ...

hehhehe , happy dapat kenal kau babe . 
yang benda palingggggg aku ingat ialah : aishah dan kancilnya . sangat comel !


emmmm , aisha or aisya ? heeeeeeeeee . ^_^
k la till then , ChiiiiaooOOoooooooooooooooooooooo ~~~~~ 

ayat penegas : aku masih pk de lg ke org yang aku knal nama aisha ae ? hurmmmm .

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~