comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 18, 2011

ALLAH is my everything .

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani .
assalamualaikum ,

happy FRIDAY everybody ! 
arini aku nak kongsi cerita yang aku sendiri tak bayangkan aku terfikir untuk lalui .
yang semestinya , berat mata memandang , JANGANLAH pakai bulu mata berat2 ae . hehheh xla . 
arini cukop sebulan sebelas ari aku jaga mama . mama br lepas operation . 
yang aku bersyukur sangat2 adalah kerana sepanjang aku jaga mama , macam2 nikmat ALLAH yang aku nampak n rasai sendiri . TERIMA KASIH ALLAH . 

serious aku cakap , ALLAH itu maha mendengar lagi maha mengasihani . 
mungkin yang melihat : kami sekarang serba kesusahan , yang mereka x jelas , kami sebenarnya sedang dilimpahi keberkatan yang melimpah ruah , mungkin orang lain belum dapat merasai nikmat seperti ini .

pernah satu ketika kami adik beradik mendapat berita bahawa mama sudah tidak dapat bertahan lagi akibat jangkitan kuman yang teruk ke seluruh badan mama , 
ALHAMDULILLAH : berkat doa kami yang tidah pernah lupa mendoakan mama serta semangat yang ada pada mama , mama selamat hingga ke hari ini . ini baru 1 nikmat yang telah ALLAH berikan , jika ingin dirungkai mmg banyakkkk sekali .

ya ALLAH , ini ke yang kau nak tunjuk pada aku , walaupun aku pernah mengeluh , kau tetap limpahkan aku dengan segala nikmat ini ya ALLAH . ALHAMDULILLAH . 


yang manisnye , aku dapat bersama mama balik setelah lama aku merantau ... hahhahaha .
happy dapat blaja masak , dapat belajar sabar n dapat lebih dekat mengenali diri sendiri . yang paling penting : dapat belajar resipi turun temurun yang 1 pon adik bradik aku x pandai masak lagi yeeeehuuuu . hehheheh . 

btw , pic 2 aku amik sbb bosan tggu doctor round nak check patient . bed no 12 .
k la till then , keep on counting your blessing . u'll be happy ! ChhhiiiaooooooooooooooOOooooooooo .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~