comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 7, 2011

ANimal Planet ! hahah .

assalamualaikum ....

heee , bila terjumpa pic ni baru la aku teringat yang aku takot dengan seekor binatang ni .
xtawla sebab aku x penah jumpa or apa tapi binatang ni memang la terAMAT tinggi sekali d mataku .
heeee . masa praktikal masa 2 aku g rombongan g zoo negara .
tengah jalan2 aku terpandanglah binatang ni .


haaaaaa , scary kan giraffe ni . ley lak anak murid aku nak g masok kandang goraffe ni .
kalo dorg masok sape nak keja ? aku dah tentu2 tkot . hahahha . padahal sbelah giraffe ni kandang gajah .
sikit pon aku x tkot . heran2 ~ 


ni lah dia budak2 noti yang paksa aku pegang c giraffe 2 ... adoyaiii sayang cikgu tkotla .


c-cikgu
a-alisya :D


nila dia alisya ~ rindu kat alisya . :(


ini plak group kung fu panda . under kawalan cikgu parah . trimakasih sayang2koo


ni ktua kelas sbb 2 dia pakai baju len . hehhe . ni sweetheart eyza .


cikgu amik gambar smua anak murid bertempiaran . hahahhaha !

ayat penegas : kalau g zoo jangan lupa singgah kandang zirafah ye . ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~