comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 7, 2011

90's ROCK ~ ^_^

assalamualaikum ,

heeeee , td petang tedengar bunyi pet pot pet pot apek jual roti nek van kat depan umah aku ni .
oleh kerana van ni gak la aku penah patah kaki n oleh kerana aku patah kaki la aku jadi secomel ni oleh sebab mama menyuap aku dengan milo tiap2 ari d ospital .BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG .

pastu teringat pula mainan2 yang aku main time 2 .
oleh kerana aku de anak sedara yang sebaya dengan aku so banyak aku share ngan dia .

wana , awak ingat x smua ni ?


everytime g kedai mesti minta upah kotak ni . x kirala tora ke ding dang ke ataupon kotak rm2 .
tp paling best kotak rm2 2 la sbb kotak dia besaaaaa . :P

dalam kotak 2 jangan cakapla macam2 tp mama slalu x bagi makan jajan dia . bole main mainan dia je .
thanx mama :D

dan biasalah budak2 kan bila dalam keta mst buat bising , oleh itu , ibu2 telah mengambil inisiatif untuk membeli mainan ni .

heeeeee , pegang sorang 1 pastu tgok sape yang bole masukkan smua gegelung 2 dulu ~ 
kadang2 stress gak bila gegelung 2 xle masok . :D

n bila dapat wit raya kumpul banyak2 beli tamagochi ni .
heeeeee , tapi aku xtaw la pe luck aku . mesti binatang peliharaan aku slalu mati dulu . n slalu yang lambat mati akak elin aku punya la . hurmmmm . 



beslagak tapi kalo benda alah ni dah bunyi alarm dia kantoi gak dalam kelas . 
penah tamagochi aku kena rampas ~ hahahhaha . 

last but not least , mainan patung kertas ni ~ aku sukaaaaaa skali benda ni sbb banyak baju yang ley main tukar2 , tp oleh kerana ianya diperbuat dari kertas , xle main ganas sangat n opcoz x sesuai tok aku sbb aku ni mmg la pengganas nye ! 


heeeeeee , rindunya kita kat zaman kanak - kanak kan . heeeeeee . ada gak mainan yang aku beli oleh kerana aku berkawan baik ngan jiran aku yang jantina nya lelaki . :D


heeeeee , mama slalu marah sbb ske beli pluru ni pastu memekak depan umah . 
kalo korg jumpa beli n simpan taw mainan ni smua . sbb nnt ley main ngan anak2 kita .
k la till then , CHiiiiAoooooOooo . 

ayat penegas : syok sangat beli jajan samapi patah kaki . HAHA . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~