comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 7, 2011

Gulai Tempoyak u olllz .

assalamualaikum . :D

ntah kenapa blog saya dah tekena virus VIOLATION pada mr google .
apa salah blog saya ????!!!!!!!
hukhukkk . oleh sebab itu , saya telah merajok seketika dan dengan 
jayanya saya telah membuat SOTO pada hari ini ...
huhuuu , bangga sat jadi adik edlina . heeeeee , sbb soto no speaciality dia .

nak post pic card reader xda . hakhak ! 



papepon , aku sedey sbb blog yang aku jayakan selama 3 ari sudah di DELETE ! huwaaaaaa . :(

ayat penegas : gulai tempoyak cik minah mmg terbaikkkk ! <- title entry .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~