comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 1, 2012

it's gonna be a good month .

assalamaualaikum ,

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani

ya ALLAH , dengan ilmuMU aku mohon kau berilah petunjuk terbaik untukku , dengan takdirMU aku memohon kemampuan dan kekuatan . aku memohon anugerah terindah darimu ya ALLAH ,
berilah aku petunjukMU sesungguhnya kau yang maha kuasa sedangkan aku tidak berdaya . Kau yang maha mengetahui segalanya sedangkan aku tidak ya ALLAH . kau yang maha mengetahui segala yang ghaib.

Amin.

Cintanya kita pada ibu kita , sepatutnya lebih besar cinta kita pada pencipta kita . 
bersangkalah baik padaNYA .

It's NOVEMBER everybody ~ 
and dunno why i have a very strong feeling bout this month .
and its gonna be SUPER goodddddddddd one.

so peep , keep on with the +ve vibes k ! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~