comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Oct 9, 2012

jello mello in a candy

assalamualaikum ,

dalam hidup ini 
harungi semua cerita indahku .
saat saat remaja yang terindah tak bisa terulang .
ku ingin nikmati semua jalan yang ada di hadapku .
kan ku tanamkan cintaku kasihku
agar ku BAHAGIA .


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , nampak x nampak x .
betapa farhanah ingin sangat bahagia saat ni .

thanx pada kanda dan adinda ku di atas semangat yang diberikan .
pada kawan2 yg banyak membantu n
x lupa pada kawan baru saya cik zaza atas semangat yang dititpkan semalam .

sungguh , 
aku bersyukur untuk rasa ini ,
walaupun hanya smentara namun ini milikNYA 

Allah x rampas sesuatu dari kt 
namun dia menukarkannya dengan yang lebih baik dari sedia ada .
betapa ALLAH menyayangi ku .

aku perlu redha . 
aku x ingin mensia2kan waktu yang ada dengan bersedih .
namun kawan .
aku manusia yang ada hati .
manusia berubah , begitu juga aku .

so pleaseeeeeee . tlg la doakan aku .
sbb kini , aku ingin benar berubah ke arah yang lebih baik
mendapat yang lebih baik dan menjadi yang terbaik .

amin . :)

oh2 btw , sis nurul hazel kt ALLAH nak bg farhana sesuatu yg lebih baik and sgt bernilai.. tp farhana diuji dlu...Insya..bersabar ya... ade hikmahNYA.. Sabar itu Indah..kemanisan pasti tiba 4 u dear .



2 comments:

  1. eeeeeiiii farhana ni..kan sedih tu bc... sbr k syg.. ALLAH xkan uji kite diluar kemampuan kite.. so..ujian ini mmg farhana bole hadapi k syg~ Insya... semuanya akan baik2 saja2

    ReplyDelete
  2. hehehhe . kay kak ul :)
    tq .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~