comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Oct 8, 2012

ALLAH maha BESAR

assalamualaikum ,

Allahhuakbar Allahhuakbar Allahhuakbar
ya ALLAH , 
sesngguhnya aku taw ujian ini mampu ku tempuh 
Kau kuatkanlah aku ya ALLAH 
supaya mudah aku melalui segalanya .

sakit mmg sakit namun apa yang telah ditentukan olehNYA adalah hak dia 
dan tiada hak kt mempersoalkannya .

Ya ALLAH , 
aku cuba namun kau ampunilah aku andai terlepas sikapku 
dalam mencari keredhaanMU .

namun kawan2 , 
aku bukan yang pertama .
ramai lg sebelum ku yang aku lihat sendiri penderitaannya
namun d akhirnya 
janji ALLAH yang pasti .
mereka bertemu dengan org yang lbh baik dan lebih menghargai mereka .
aku mendoakan yang sama .

dan aku harap kamu juga trut serta mendoakanku .

maaf kalau sikap aku agak klise .

BE STRONG DEAR HEART .
ALLAH ADA .

end

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~