comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Jun 11, 2012

seriously , its HARD.

assalamualaikum ,

aku just nak share sumthing ngan korg yang sudi baca post ni .

u know what . 
aku skang ni dah jadi anak yatim piatu .

sumthing yang mungkin dga cam biasa2 je kan . macam kita slalu dga n tgok dekat crita2 2 smua .

but pecaya ar : siyes rasa dia sakit gile  .

since bln 10 last year . mama aku mula sakit .
since 2 aku mula rasa aku dah kehilangan semuanya .


tp skang baru aku sedar , 
apa yang aku nak n perlukan adalah berada di sisi mama yang sentiasa faham aku .






dibesarkan dengan penuh sokongan n kasih sayang .
aku rasa idup aku skarang ni kosong .


dugaan demi dugaan , 
tp aku nak korg percaya ALLAH duga kita mst ada hikmahnya .


macam2 yang kami lalui .
dr wad pndh ke ICU , dari ICU ke ER .


apa yang aku lalui ni x sehebat dugaan ALLAH pada mama .
ALLAH terlalu sayangkan mama .
sbb 2 ALLAH jemput mama mengadapnya .
apalah hak aku nak pertikaikan kuasa ALLAH .


 dalam redha . aku lalui idup ni ,
alhamdulillah . org sekeliling banyak doakan kami .

saat melepaskan mama pergi .
adalah saat yg masih terhenti sampai saat ni .


terima kasih ya ALLAH kerana menjaga mama .
terima kasih keluarga kerana memberi ku peluang .
terima kasih teman atas semua sokongan .
terima kasih sahabat untuk segala bantuan .


cintanya aku pada mama .
ALLAH saja yang taw .


biarlah mereka dengan kata2 mereka .




k la till then . teruskan berdoa .
ChiiiiiaaaoOOooooo .


ayat penegas : kebahagiaan itu ujian . kesedihan itu nikmat . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~