comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Feb 4, 2012

WEIRdo .

assalamualaikum .

okay2 , b4 aku troskan entry kali ni .
aku nak JELASkan kat cni aku xda niat nak brokkan nama sesapa .
tp aku rasa aku kena share crita ni so korg yg baca tolong la jangannnnn ikot or cuba2 nak try prangai dak ni .

ok~ bagai buka pekung di dada dak ni dak U aku .
aku sriesly xtaw pe masalah dia wat camni or apa2 yang menggangu dia sampai dia wat bnd bodo cam2 .

sriesly aku dah penah tgo dia cara baik .
bukan nak dga teguran aku bole plak dia nak maki2 aku gn BROKEN ENGLISH dia 2

penipuan pertama :
dia kata bf dia dak harvard . camne aku taw dia tipu ???
dak harvard tp friendlist smua dah u aku babe .
hatoooiiii la ! 

penipuan kedua :
dia act2 konon dia bg bf dia pnjm DSLR n tumpangkan umah BANGLO dia kat SINGAPORE k .
aku bukan nak blagak aku org s'pore tp agak ar umah banglo kat singapore babe .
dia 2 BILLIONAIRE ke ?

penipuan ketiga :
letak piic kengkonon bf dia kawen sbb 2 break ktnya .
camne aku taw dia tipu ? 
sbb da terkantoi pic2 dia amik dr page terkenal kot !
n pic 2 dah betaon2 lepas
udah le 2 , len sggh pic bf dia n pic org yg dia declare bf dia 2

kalau nak tpu pon xkan bf kau wat plastic surgery tiap2 bulan sayang oi !

k , seriously . aku percaya yang org berkawan ngan kita sbb siapa dr kita .
bukan sbb pe yg kita cerita . 

k la till then be true please .
ChiiiaooOOOooooooo .

ayat penegas : dok spore tp USS pon xtaw . x ke tipu namanya 2 ~

4 comments:

  1. ooopppssss....i like this entry...
    wwwwoooohhhoooo ^_^

    ReplyDelete
  2. i like it too ! nak tag awak xd fb . hehe . :)
    awak dah rgok v dia ? mst la da kan . :)

    ReplyDelete
  3. harus lah dh...hehehe..
    sy tgk smpai trkeluar air mate tau...sbb trharu...
    hahahahaha...aaddeehhh..geli lak ai ble tringat video tu

    ^_^

    ReplyDelete
  4. taw xpe . bole plak fara repeat bekali2 sbb SUKA gle dga dia glak . hahhahh ! iz bole kt nak temuntah ~ :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~