comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Feb 4, 2012

contest I LOVE MY BFF .

assalamualaikum ,

hehe , first time join contest by gadis comel : nadia .

haaaaaaaaaaaa , trasa terdetik lak nak join contest ni coz its my FAV subject !
good idea pihak penganjur . :)

k2 : back to entry , ni aku nak kenalkan korg ngan my 2 most favourite gul ,
my lollipop when i need something sweet n my honey to complete my pancake and my choc when im feeling down .

*drumrollllllll .




TADAAAAAAAAAAAAAAAA :


haaaaaaa , ni la dia my BFF ever ! 

since kami skola rendah kami kawan . 
yg sengih nmpk gg 2 nama dia naqiyatul uzma . n yg duk sopan tekepit 2 nurul asyikin .

apa ? x caya kitorg mates sjak skola rendah ?


yang kuning 2 aku . merah ekin n hijau uzma .


:) kitorg slalu hangout makan + tgok muvi + girl's nite together2 . 
sharing everyting no matter what !
just love being with both of u ! :) Hugssss . 

k la till then , JANGAN CURI BFF AKU NI KAY .
ChhiiiiiaaaoooOOooooooo .

ayat penegas : "bestfriend listen to what u dun say" - Samantha Brown .

ID Fb : nadia seth
ID Blog : nadia 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~