comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Dec 2, 2011

i tell peeps my side of story .

assalamualaikum .

hurmmm . its DECEMBER already peeps !!!!!
hehhehe , dah masok bulan december maknenya hari menanti 26 disember , hari menanti 26 aribulan bererti hari kena pk camne nak soh akak aku bawa balik kad anibeseri .
aishhhh . 

but pape pon . ntah kenapa aku rasa down bulan ni sbb aku keilangan some1 yang specaial dalam idop aku . 
i may smile outside but insie ? im broken . :'(


aku tulis kat cni sbb aku taw kat cni je je ko ley baca pe aku tulis ni . hahhaha .
ayat belit dah klua maknenya ati aku dah nak jiwang ni ... atoiii !

ermmm , pas2 dugaan ALLAH .
time mama perlukan akulah rezki aku datang . dah lama aku nak keja kat smart reader .
gatal tangan interview kat lua senyap2 dapat pas2 lariii plak . hahhaha .
then , mmg menjadi impian aku nak smbg deg . dah dapat offer letter tp aku lari lagi skali ...
hahhahahha . aku x kesah ilang smua ni . sbb aku taw , mst de sbb yang sangat2 baik tok aku yang dah ditentukan ALLAH .

aku redha tp , aku berdoa akan ada rezeki aku yang lain di lain masa nnt . 


yang penting , skarang aku happy ngan life aku di sisi mama . aku sayang mama aku sangat2 . 


buzzz from here to u , till then , chhhiiiaooooOooooo . :)

ayat penegas : mama aku kemudian mama aku kemudian mama aku . barulah yang lain2 . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~