comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Dec 4, 2011

forbidden city .

assalamualaikum .

hurmmm . ramai ye sdara mara aku yang sudah berkahwin n sedang mengandung . congrates2 tok mereka2 .
bak kata mama . dah masok bln 12 ni pe lg . musim org kawin la . 
so , bagi mengisi masa lapang pada hari ahad aku pon g la ikot abang aku g umah orang kawen .
aktiviti wajib anak dara 21 taon cam aku , melepakkan diri berdekatan makcik2 untuk beramah mesra .
yang x syoknya , banyakkk komen aku dga masa dok ngan dorg . atoiii makcik . biala mereka janji mereka bahagia .

aunty a : ni la pengantin nampak gigi 2 kan . ERK ! nnt time aku org cakap pe plakkan.
aunty b : laaa , nape ddok macam 2 , x cantikla . hiiii , seb bek aku ngah dok besimpuh :D
aunty c : hurmm , telo size c dia bg kat org . hahhaha . makcik uko ae makcik . :P

adoiiii , tol cakap akak aku , we cant simply pleased everyone .
so , dalam perjalanan pulang aku dengan tekadnya text bf aku : sayang , kawin nnt kita wat sesimple mungkin ye .
pada aku biarlah simple janji aku happy laki aku happy mama aku happy mak aku happy .
yang lain2 makcik ley tlis dalam guest book ae . 


huhu , till then . prepare awal for ur wedding k . ChiiiaoooooooooOOoooo . :)

ayat penegas . nnt saya kawen saya bg makcik telo unta . OK ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~