comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Apr 26, 2013

jello mello is yellow

assalamualaikum .


haiii smua reader :)
hilang bapa bertongkat ibu . pergi ibu hilanglah 1 nikmat di dunia . DOA mereka . 

dah lebih dari setahun aku kehilangan mama .lebih 13 taon keilangan abah .

every single time when i miss them . i just close my eyes and picture all of them to be around me .
aku akan bayangkan aku yang masih kecil berada di rumah yang adanya abah untuk tepuk aku , temankan aku tidur hingga ke nyenyak . aku bayangkan mama yang tengah sibuk masak dekat dapor . mesti bau asam pedas pari dengan bunga kantan yang teramat sangat banyak ... UMPHHHH ! sedapnya ...

di kemudiannya aku akan bayangkan kau yang tengah tersenyum tiap kali mulut aku sengetkan . 
aku bayangkan kawan2 yang tengah borak kencang sambil makan abc .
segalanya indah . buat aku terlelap hingga ke pagi .

entah kenapa dua tiga hari ni aku nak mama.
aku nak sangat mama . 

cinta biarlah simpan di dalam hati .
agar penuh berbisik doa pada Illahi . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~