comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Jan 8, 2013

better or for worse

assalamualaikum ,

ok . 
for whatever the reason . i'll like to thank ALLAH for everything .
EVERYTHING

scroll2 mail inbox . 
aku terjumpa sumthing . sesuatu yang buat aku rasa aku perlu bersyukur .
bersyukur dengan setiap apa yang dititipkan ALLAH .
aku minta petunjukNYA .
dan mungkin hari ini . saat tadi . aku diberi petunjuk untuk segala apa yang aku kesali selama ini .

( Jika ALLAH telah menggerakkan hati awak untuk menyintai saya seadanya , saya bersyukur dan berharap agar ALLAH akan tetap kan hati saya untuk menyintai dan menyayangi awak Farah. ). Jika dgn ketentuan DIA telah membuka pintu hati awak untuk saya ...dgn penuh rasa syukur saya membuka pintu hati saya untuk awak . -izuddin


he told me once that love is a great thing if betol kerana ALLAH .
menyedari sesuatu perkara itu mudah .
namun untuk hidup berdasarkan kepercayaan itu adalah sesuatu yang perlu diusahakan .
jangan pernah mengalah . berdoalah pasti ALLAH kabulkan . PASTI . 

ya ALLAH . ya RAHMAN . ya RAHIM .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~