comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Dec 28, 2012

never too late .

assalamualaikum ,


heyyy ho let's GO !
guessing of going where ?
my suggestion no matter where ur heading make sure it's heading forward . 

apa yang tertinggal di hari semalam akan jadi sejarah pada tahun depan .
aku manusia yang paling tak pandai tunjuk sayang ,
sebab tiap kali aku cinta kasar jadinya .
apa yang tertinggal biarlah pergi tahun ni , siapkan sgala untuk 2013 nanti .

menjadi manusia yang sangat mementingkan detik dan memori .
aku hargai setiapnya tp masih x pandai lagi .
sampai 1 tahap aku belajar .
janji akan cuma tinggal janji sebab akan datang ketika kau x kenal sape yg berjanji .



2012
ada yang terpaling manis .
yang terpaling pahit kepergian 2 insan yang akan selalu dalam hati ,
permulaan kepada aku hari ini .
penyudah pada kisah sepi .
apa yang pasti tahun depan dah tak lama je lagi .



segalanya tentang mama . 
kalau nak dicerita segala yang indah tak tertulis sgalanya 
apa yang ingin aku kata aku sangat berhtang budi padanya .
mama , damailah mama di sana . 
hanya doa mampu ku titip pengganti jasa setiap masa .


dari seindah bahasa kepada secantik rupa .
kaulah yang paling teratas dari segalanya . Intan Camelia .
terima kasih kerana beri moksu sebab untuk senyum selepas duka .
*who can resist to smile after they see this cheeky face


apa nak dicerita segala duka ?
menyakiti diri sendiri 2 bodohkan ...
bergembiralah dengan setiap yang manis
agar kita akan selalu ke depan .

ya ALLAH , segalanya keranaMU , sungguh aku mencintaimu . 
lebih dari segalanya . 
hingga ke JANNAH nanti , everybody . jaga diri . 

HAPPY NEW YEAR KAWAN2 ~ 2013 . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~