comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Dec 4, 2012

keep it simple

assalamualaikum ,

i really dunno bout u guys , 
BUT now . at this moment . aku just berharap untuk hidup yang simple .
mungkin aku xkan dapat makan dalam pinggan yang mewah , naik kereta yang mewah , pakai baju yang mewah .
tapi entah kenapa saat ni aku xnak tu smua . 
aku just nak hidup yang simple .

yang ada rumah dan penuh huninya . supaya aku x sunyi .
yang ada ulam di keliling rumah senang nak menjamu nanti .
yang ada bilik kecil . mudah nak mengaji .

aku cuma nak hidup yang mudah . yang cukup di mata ALLAH .
melihat ragam orang .
lagi banyak pendapatan lg banyak x cukupnya .

*aku cma nak hidup yang simple . yang x banyak ragam :)

heeeeeeeeee , btw . 
aku dah jd gian plak nak buat paint by number !
HUH , nyesal bl 1 je ms 2 ,
hikhik .






k la till then , kalau jumpa pain by number ni blkan aku ae ^_^ 
ChiiiaaaooOooOooooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~