comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Nov 20, 2012

tenanglah kau di sana .

assalamualaikum .

cintaku , permaisuriku , pelengkapku .

terima kasih kerana telah membawa aku ke dunia ini ,
terima kasih untuk 9 bulan yang terindah ,
terima kasih kerna masih menginginkan aku di kala kau sangat lemah .
maaf atas tumpahnya darah . 

terima kasih atas 22 tahun yang cukup sempurna

mama ,
setiap hari kita borak .
borak entah apa cuma kita je yang tahu .
kau gelak aku turut gelak dengan gelagatmu .

ingat mama janji kita :
berehat kita berdua saja di bilik hotel 
dan kau inginkan dapur rendah agar dapat kau penuhi selera anakmu ini .
asam pedas pari . NYUMPH ! :D

mama , saat kau pergi .
kaki mu kusentuh , tanganmu kucium , pipi mu ku kucup .
ALLAH tahu betapa aku menyayangi mu ,
dan betapa kau mencintaiku .
Hanya ALLAH tahu mama .

kini kau pergi 
berjumpa kekasih sejati mu mama .
kau selamanya bersama abah dan abg g

tunggu aku ,
aku ingin sekali pimpinmu ke syurga 
ALLAH tolong jaga mama .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~