comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Oct 17, 2012

ye aku faham .

assalamualaikum ,

entry ni khas untuk kenalan baru yang buat aku terkejut dengan soalan extreme dia . weehuuu ~

"kenapa kau berubah macam ni sekali? kau memang xda rasa sedih ke? kau dah lupakan dia?"
sayangggg , aku belum berubah apa2 lagi , sedih la , sungguh aku sedang berusaha lupakan segalanya . 

aku dulu pon sama macam kau . ni bukan kali pertama aku hilang sesuatu yang aku inginkan .
aku pon pernah ada niat nak menyakiti diri aku . aku pon pernah amik jalan mudah and yang paling sedih ada hari aku lupa akan ALLAH . 

tapi Allah cuba sedarkan aku , x pernah jemu dengan aku , selalu bersama aku .
sebab 2 lah aku jadi apa diri aku sendri .

kita ni asal usulnya dari tempat yang suci . 
kejadian dan kelahiran kita diiringi dengan janji .

aku bukan berubah , cuma aku tengah belajar tok cari balik identiti aku .
jadi diri aku sendiri .

*dalam aku bercakap ni , 
aku masih sedang buat banyakkkk kesilapan .
namun lebih baik buat kesilapan dalam mencari keredaanNYA drpada kemurkaan .

tak mudah . tak mudah nak lupa dia yang kt sayang .
stahun ? 5 tahun ? selama-lamanya ?
tak mungkin barangkali . 
tapi , kenapa kita x duduk sekejap . tarik nafas . fikir .

"mungkin ni semua mmg satu kesilapan dari perhubungan dan ALLAH sedang membuka laluan untuk kita bertemu dengan yang lebih baik lagi"

sabar , ingat ALLAH , be strong , jangan putus asa .

kalau korg dah bosan baca aya kat atas ni ! KOMPEM korg tgh berduka . hahhahah
sama cam aku skang ni .
tapi aku cba diri . diri dengan semangat yang baru . senyum yang baru . cinta yang baru .

lepas aku settle down , pandang keliling . hati aku berdetik .
"ramai gak mamat hensem kat dunia ni ek"
hahhahhahah , ALLAH mmg sayang aku . ALLAH buka mata aku untuk yang indah2 .

untuk korg : aku sedar . mmg payah nak telan kata2 org sekeliling sekarang ni ,
tapi janganlah putus doa minx supaya ALLAH sentiasa membuka hati kita untuk mengerti segalanya .
AMIN .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~