comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Oct 20, 2012

aku lepaskan kau .

assalamualaikum ,

ya ALLAH , 
br smalam kau beri ak rasa bahagia .
ALHAMDULILLAH .

tapi ya ALLAH , 
kini aku sedar . erti melepaskan . erti meninggalkan . erti mencintai secara ikhlas .

4 tahun , 
deritanya aku ditinggalkan kekasih namun dia ?
dalam masa 2 dia setia menunggu aku . 
sabar . ikhlas . katanya dia redha .
ya ALLAH , sayu hati aku tatkala dia bercerita segala apa yang aku tak tahu .
sampai ke blog dan cerita semasa ku jua ada dalam poketnya . 

"tkyh tq. da tgngjwb owg skg jge farah"

layak ke aku , setelah dalam sedar aku tahu dulu aku yang campakkannya .
kalau aku sebagai pemerhati dah lama aku maki .
kalau dah sayang nape x trima je laki 2 . 
btol x mudah . x semudah 2 . 

keikhlasan perlu wujud . hati tak boleh dpaksa . cinta hanya pinjaman sementara . 
terima kasih untuk awak yang sabar dengan saya . 
kalau ada jodoh x kemana . tp maafkan saya sbb selalu terungkit pasal dia . sebut nama dia n sbagainya . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~