comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Sep 20, 2012

Bila rasa gembira CARI kawan !

assalamualaikum ,

haaaaaaa , nampak x nampak x tajuk entry kali ni . 
ni nak habaq skit , kira nak share2 la niiii .

cuba korg pk kan . bape kali bl korg btol2 happy korg lari cr kawan korg . 
x kesahla kawan baik ke kurang baik ke kawan sekadar kenal nama je ke , xkesahlah ! 

yang pntg cari kawan . 
dan bukan boyfriend or gulfriend yg kononnya soul sangat 2 . 

janganlah time susah je cari kawan . 
sedey taw stock2 kawan yang camni sbb kami dalam ati niat nak kawan lama dengan korg . 

*cari KELUARGA itu wajib dalam apa jua keadaan ye kawan2.

ntahla , agak touch la bl dga org ckap kau bgtaw aku ni stock minx tlg je . 
hurmmm . 
trima kasih ye sahabat . 

CHOOOOOOOOPPPPPPPPPPP ! 

jap , benti ! 
okayyyyyyyyyyyy . 

kire cam nescafe 2 in 1 la entry ni ae . hahhahahha . 

nak show off sket pic membe glak tawa aku . 
membe yang mula mekar dalam idop aku .
membe yang boleh buat aku rasa ada kawan .
membe yang aku rasa perlu . 

tira.wanis.nisa 





kawan kalau nak beribu
make sure dl kau bole jaga ati satu2 .
kalau x xpayah nak berkawan sangatla ae . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~