comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Jul 30, 2012

she's like a mom to me .

Assalamualaikum ,

Doa Ramadhan Hari Ke 10
Yaa Allah! Jadikanlah aku Diantara Orang-Orang Yang Bertawakkal Kepada-Mu, Dan Jadikanlah aku Diantara Orang-Orang Yang Menang Disisi-Mu, Dan Jadikanlah aku Diantara Orang-Orang Yang Dekat Kepada-Mu Dengan Ihsan-Mu, Wahai Tujuan Orang-Orang Yang Memohon.


dah hari ke 10 kita berpuasa hari ni , 
entah kenapa dah hari ke 10 br aku terasa nak share benda ni dengan korg , 

hehhe , :) 
jauh keluargaku di sana ALLAH x lupa untuk pinjamkan aku dengan kasih sayang dari seorang yang bergelar ibu .
entah kenapa aku rindu padanya hari ni sedang aku mendoakan mama ,
 wajah dia ada bersama di dalam ingatanku .
terima kasih kamu yang bergelar mak : semoga ALLAH memberikan segala kesenangan padamu . 


sebelum berpuasa , apa yang aku harap dan berdoa adalah agar aku tidak sunyi pada hari pertama ramadhan .
tapi ALLAH perkenankan doaku dengan anugerah yang lbh indah .
ALLAH pinjamkan aku kasih sebuah keluarga pada ketika aku bersahur dan berbuka puasa pada 1 ramadhan  .

entah tersirat atau memang terserlah riak kegembiraan . 
hanya ALLAH yang tahu betapa aku bersyukur dan gembira pada hari itu .

aku dapat rasakan kehadiran mama dan abah bersamaku pada hari itu ,
dengan masakan dari seorang ibu hingga terlihat senyum pada wajah seorang ayah .
aku rasa lengkap ramadhan ku pada hari itu .
Terima kasih ya ALLAH .

semoga kamu kamu kamu jua mendapat nikmat yang terindah dari ALLAH sepanjang ramadhan ini .
:) ramadhan tinggal 20 hari je lg (:



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~