comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Jan 20, 2012

u r what u eat .

assalamualaikum ~

Burppppp . Alhamdulillah . Kenyangla arini .
thanx kepada kakak te<3 edlina seth n mr google sbb membawa kami menjelajah mkn2 sluruh bangi .

slepas dinner yang enak bersama2 kami ke kedai kucing tok membeli mkanan kucing .
niat d hati nak bl makanan kucing je tp tetibe lalu kat sup keting ~ STOPPPPPPPPPP . makan satay dl .

ni br dessert . hehhe . palak beca . in malay banana caramel wif vanilla icecream .
nest stop : SUP KETING ~ 
tahniah farhanah kerana hanya makan 6 cucuk satay dan 1 gelas teh ais . hahhahah .
*tepuk bahu sendiri .

mama n elin beserta mr google masih gagah tambah sup keting lg .
aku ? mata dah cam kena gam akibat kekenyangan . hahhaha .

satay terakhir . :D

10 min kemudian : mr goosle bertanya pada mama nak bege ke x ?
hapaaaa ~ bege lg ? WAH ! 
tidakkkkkk . x termampu lak aku ni . huhuu .

mr google bege WO sauce n mama beef bege wif cheese . what ? CHEESE ????
for real mama nak mkn bege ngan cheese stelah smua yg telah kita makan ????? k xpe2 sbb mama msih langsing . Tidak seperti saya so saya x orderla bege pape . :D
*tepuk bahu lg skali .

8 min kemudian ~
singgah d tutti frutti : Jangannnnnnnnnnnn2 seksa aku begini .
hahhahha . masok gak n akibat nafsu melampau terhadap frozen yougurt ini aku pilih mangkok paling besa .
miahahhaha . 

aku punya yang ternyata lebih berbaloiii dr mak buyong . :)


sambil senyum kepuasan klua dr c2 . dengan mata yang masih mengantok .
 heeeee . at last 10 min after tiba d rumah .

makan makan dan makan lg smbl mama n mr google abiskan begenya n aku n mak buyong menghabiskan yougurt kami sambil tgok final destination .

20 min kemudian : smua tdoooooooo ! 
n aku pon dah nak tetido smbl mengupdate belok ni .

k la till then , jumpa korg kat william esok ~ MAMPU nak makan lg?
ChiiiiaooooooOOooo .

ayat penegas : rasa cam nak puasa esok . *_*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~