comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Jan 10, 2012

eyKEEN

assalamualaikum ,

salam perantauan buat sahabatku shekeen ! heeeeeeee .
ni la dia dak comot yang pendiam n sangat pemalu sekali ! penat taw kalau teman dia bl kasot ! HUH !


apa yang mungkin kau x taw :

:) aku slalu ngat pesan kau "noboody perfect"

:) kalau aku rindu kau aku tgok kad + purse yg kau bg 2 !

:) aku slalu jeles sbb aku tkot kau akan ganti tmpt aku ngan org len .

:) aku sayang kau lebih dr kau sayang aku .

(camne aku taw ? taw sgt dah kau 2 ssh sgt nak sayang org ! heheh )

:) aku slalu doakan kau sbb aku taw ko pon slalu doakan aku .

keen , apa pon yg dah blaku , tgh blaku or akan blaku . aku akan ada untuk kau . InsyaALLAH .

do the best in ur degree ! aku taw kau bole !

k la till then , jangan lupa aku kat cna ~
ChhhiiiaOOOOOOOOO ooo .

ayat penegas : kau ke aku ke uzma kawen dulu ek . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~