comel kan mereka ni ?

i am just an ordinary girl that had been raised by an AMAZING parent ! love them both and no one can change the FACT !

Jan 30, 2012

CAKE .

assalamualaikum .

hah ! cakeeeeeee . sape ske makan kek sila tpuk dahi sendri .
muahahhaha . sedapnyaaaaaaaaaaa kek .

 :)   lg2 la cheesecake .
:)   yougurt cake . 
:)  marble cake (mama wat)
:)   and lastly Dc Cupcake .

sedap sedap sedappppppp . 

seriously bkn sbb kek puncanya aku tulis entry ni . 
tp bl nak type teingat kek lak . hahhaha . 
ok2 , sebab utamanya ialah :

AKU TAK SUKA LELAKI YANG TEXT AKU TULIS PELAT2 !

haaaaaaaa , statement cam dak balsan taon x ?
hahha . tp sries la wey , sila la jangan text pelat2 . kalau gul 2 mayb ~ mayb lakan comel
tp boy ? hadoiiiii . amit2 x tekenan akak aku . 

hurmmmm . 

wahhhhhhhhhhh . seb bek ada kek . sejuk sikit ati . 

yup2 ~ taw saya jua tidak sempurna . :(

k la till then . tros blaja n blaja membaiki kesilapan k . 
ChiiiaooOOOoooo .

ayat penegas : abah saya MACHO !  :)

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

google jer ~